Vil du være en Skyggejæger, en Vampyr, en Varulv eller noget andet? Her kan du!

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 14, Ons 9 okt 2013 - 15:33
Regler for siden og brugerne
Lør 3 jan 2015 - 4:09 by Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)

Comments: 0
Top posters
Deartháir

Adia Adrin

Clary

Madison

Katherine

Jace

Aleck

Jason

Castella

Tia

Latest topics
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Man 2 maj 2016 - 17:29 by Clary

» Cooking skills - Tia
Ons 23 mar 2016 - 21:23 by Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Tors 3 mar 2016 - 17:34 by Michael

» New year, new me [ÅBENT]
Lør 9 jan 2016 - 23:26 by Madison

» Aisling Rowan
Fre 1 jan 2016 - 18:24 by Clary

» Little miss perfect søger alt !
Man 28 dec 2015 - 17:16 by Aisling Rowan

» Signs of Trouble ☾ Darryl ☽
Søn 13 sep 2015 - 3:17 by Jackson

» Away from the wolves - Jackson.
Lør 12 sep 2015 - 20:02 by Jackson

» Give me everything! ~ Søgning :-)
Tirs 23 jun 2015 - 18:18 by Marina

Top posting users this week
Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Aisling Rowan

Vores brugere har i alt skrevet 3901 indlæg in 269 subjects

Share | 

If they dare touch me..-Åbent for alle

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Miller O'Byrne

Antal indlæg : 75
Geografisk sted : Saint George, New York
Job/hobbies : Lidt hen ad det lyssky.
Humor : ?

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 18:57

Miller så sig over skulderen mod Castella"Gå lige helt roligt ud til bilen"sagde han og bakkede med hende tilbage mod døren hvor han så hev jern spydet frem og satte dei klemme mellem dørhåndtaget og dørkammen. Miller vendte sig så og tog Castella ved hånden"Så tror jeg det er på tide jeg ser hvordan du bor min skat"
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Castella

Antal indlæg : 127
Geografisk sted : Født i Rom
Job/hobbies : Lange gå ture, helst med et lille mord indblandet.
Humor : On the outside i'm a kitty. On the inside i'm a roaring tiger. Watch out

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 19:07

Castella så ind i Millers øjne og derefter over skulderen mod Vampyrene der stadig stod hvor de havde stået før. "Det lyder som en ret fornuftig ide" svarede hun roligt og trak ham med sig mens hun holdte hans hånd i et stramt greb mens de gik gennem den kolde natte luft. "Men lad os tage min bil" Hun trak ham med sig om et hjørne på en gade så de stod foran en yderst smuk bil. Den var elegant og sort og det kunne tydeligt ses at den var hurtig. En af de nyeste modeller fra Buggati. "En gave fra min bror" forklarede hun og låste den op med et par nøgle hun havde fundet frem fra en lomme i den lange jakke hun bar. Hun satte sig ind bag rette og smilede skævt til dig. "Sæt dig ind"
Vis brugerens profil
Miller O'Byrne

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 19:15

Miller satte de to pistoler diskret tilbage i deres hylstre og satte sig ind i bilen. Miller så rundt inden i bilen med et lille smil"Det må jeg sige.. din bror er en gavmild sjæl"Miller brød sig egentligt ikke om at folk gjorde et større nummer ud af at flotte sig som man gjorde i sådanne biler. Miller så på Castella"Er du sikker på at den her ikk vækker en smule for meget opsigt skat?"
Vis brugerens profil
Castella

Humor : On the outside i'm a kitty. On the inside i'm a roaring tiger. Watch out

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 19:18

Castella tændte for motoren der gav sig til at spinde som en kat. "Du kom i bil ikke?" spurgte hun roligt og gassede op og satte af i en hurtig fart og drejede skarpt ud på vejen. "De fleste vil have set din bil og derved vide at vi køre i den. Jeg tog til gengæld en taxa her over. Og fordi jeg havde noget...Arbejde her i dette område igår stod min bil her allerede i forvejen. Ergo aner de ikke dette er os" Hun drejede skarpt om et hjørne og kom ud på en ny vej.
Vis brugerens profil
Miller O'Byrne

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 19:22

Miller hævede et øjenbryn og så over på Castella"Jatak det ved jeg"Miller rettede sig op og så ud af forruden" Jeg er fulgt efter dig hver dag og aften de sidste par dage siden jeg kom hjem fra arbejde min skat"Miller rettede igen lidt på sin holdning i sædet, det var noget andet end det meget retvnklede sæde i hans gamle Riley Classic"Skal vi komme afsted?"
Vis brugerens profil
Castella

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 19:29

"Det skal du ikke sige to gange" smilede hun drillende og gassede endnu engang op for motoren og trykkede så sømmet i bund så de skød afsted ned af gaden i en hurtig og dog næsten lydløs fart. "Og hvordan har du så gjordt det uden at jeg har lagt mærke til dig? Jeg plejer ellers altid at lægge mærke til at jeg bliver forfulgt" Hun tog et skrapt sving ned af en anden gaden og satte farten lidt mere op da der ikke var så mange biler her. "Når så du har altså holdt øje med mig? Hvordan kan det mon lade sig gøre når jeg ellers altid har øje for forfølgere"
Vis brugerens profil
Miller O'Byrne

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 19:34

Miller smilede ved Castella's undren og holdt et godt fast greb i overdørs grebet"Mine forretninger har lært mig mangt og meget Castella"sagde han med et smil og dog uden det ellers store ændring i kropstone. Han var ikke så tryg ved at kvinder kørte bil og da slet ikke når de så kørte så hurtigt som Castella gjorde det"Hvor langt er der så hjem til dig herfra?"spurgte han en anelse nervøst.
Vis brugerens profil
Castella

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 19:40

Castella grinede kærligt over Millers åbenlyse usikkerhed ved at køre med hende. "Jeg syntes du fortalte mig at du ikke var bange for noget min kære?" spurgte hun drillende og tog en hårdt opbremsning der medførte til et skrapt drej i et lyskryds. "Det kan da vel ikke passe du er nervøs over at køre med mig? Og der går lidt tid endnu. Mit hus ligger inde i selve midtbyen. Altså nogle gader herfra"
Vis brugerens profil
Miller O'Byrne

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 19:44

Miller så over på Castella med et anstrengt smil på læberne"Jeg er ikk bange.. ikk for noget som helst!"Miller sank en klump og rykkede længere tilbage i sædet med en hvis usikkerhed at spore i ansigtet"Men jeg må indrømme at det blot er fordi at udtrykket for min tilstand ligger nærmere op ad rædselslagen!"
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Today at 15:33

If they dare touch me..-Åbent for alle
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2