Vil du være en Skyggejæger, en Vampyr, en Varulv eller noget andet? Her kan du!

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 14, Ons 9 okt 2013 - 15:33
Regler for siden og brugerne
Lør 3 jan 2015 - 4:09 by Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)

Comments: 0
Top posters
Deartháir

Adia Adrin

Clary

Madison

Katherine

Jace

Aleck

Jason

Castella

Tia

Latest topics
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Man 2 maj 2016 - 17:29 by Clary

» Cooking skills - Tia
Ons 23 mar 2016 - 21:23 by Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Tors 3 mar 2016 - 17:34 by Michael

» New year, new me [ÅBENT]
Lør 9 jan 2016 - 23:26 by Madison

» Aisling Rowan
Fre 1 jan 2016 - 18:24 by Clary

» Little miss perfect søger alt !
Man 28 dec 2015 - 17:16 by Aisling Rowan

» Signs of Trouble ☾ Darryl ☽
Søn 13 sep 2015 - 3:17 by Jackson

» Away from the wolves - Jackson.
Lør 12 sep 2015 - 20:02 by Jackson

» Give me everything! ~ Søgning :-)
Tirs 23 jun 2015 - 18:18 by Marina

Top posting users this week
Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Aisling Rowan

Vores brugere har i alt skrevet 3901 indlæg in 269 subjects

Share | 

If they dare touch me..-Åbent for alle

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Castella

Antal indlæg : 127
Geografisk sted : Født i Rom
Job/hobbies : Lange gå ture, helst med et lille mord indblandet.
Humor : On the outside i'm a kitty. On the inside i'm a roaring tiger. Watch out

IndlægEmne: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 14:31

Sted: The Bloody Vamp
Tid: 01.15
Omgivelser: Der er selvfølelig en masse Vampyre. Men næsten igen andre væsner at se. Baren er næsten fyldt men ikke så meget at der ikke er plads til flere
Vejr: Det er stjerne klart uden for men dog er det kun et par timer siden at regnen stoppede.
Påkædning: http://data.whicdn.com/images/40157307/tumblr_mbxf7jPpNu1rhv5mko1_1280_large.jpg
Årstid: Vi er i det tideliger forår. Der omkring i midten af Marts.

Hvorfor var hun endenligt her? Var der nogen grund til det? Eller var det bare helt spontant? Det sidste var vist det mest realistiske. Der var gået nogle måneder siden der sidst havde været noget spænding i hendes liv. Det var da hun havde mødt Miller. Men efter fire måneder hvor hun ikke havde set ham og langsomt var håbet om igen at møde ham forsvundet. Så når spændingen ikke kom til hende måtte hun selv skaffe den.
Castella havde aldrig brudt sig så meget om Vampyre. De var alt for charmerende på en ubehagelig måde. Nok fordi de for det meste prøvede at drikke ens blod. Og hun ville i hvertfald ikke frivilligt være bloddoner til en død person.
Hun sad oppe i baren og lod den tynde finger glide om glasset kant. Indholdet var selvfølelig den selvvandelige Martini som hun jo altid drak. Men der skulle ikke lægges skjul på at det ikke var den første i aften. En af de mange vampyre kom slentrende hen mod hende på den der flotte stilfulde måde som enhver menneske nok ville falde for. "Og hvad fortager en lille Warlock sig så her i nat?" Mandens stemme var tæt ved hendes øre men hun sad bare helt stille uden hverken at baske ham væk eller flytte sig. "Studere jeg vampyr nærmere" svarede hun med en rolig og behersket stemme mens hun førte glasset med Martini op til læberne og tog et lille sip. "Aha...Jamen du må da gerne studere mig nærmere min ven" svarede Vampyren og skulle lige til at lægge armene om Castella da en klo pludselig sad tæt op af Vampyrens strube. "Drop det... Hvis du så meget som prøver at ligge en hånd på mig så bliver det værst for dig selv"
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Miller O'Byrne

Antal indlæg : 75
Geografisk sted : Saint George, New York
Job/hobbies : Lidt hen ad det lyssky.
Humor : ?

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 14:56

En hånd greb fat om nakken på vampyren og hev denne bagover, ned på gulvet hvor vampyren modtog en fod på brystet. En kold stemme brød den overraskede tavshed"Nallerne for dig selv eller hugger dem af dine klamme hænder!"Miller stod over vampyren med vrede øjne og en fremhævet jakkelomme"Forstår du hva jeg siger, flagredreng?!"

Miller så sig over skulderen på Castella"Kan man da ikk lade dig alene for en lille uge eller to uden du kommer ud i problemer?" MIller så igen ned på vampyren"Forstår du?"
Vis brugerens profil
Castella

Humor : On the outside i'm a kitty. On the inside i'm a roaring tiger. Watch out

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 15:03

Castella skævede ned på Vampyren med et roligt blik. "Jeg sagde jo det ville blive værst for dig selv. Jeg havde bare ikke regnet med at det skulle være på denne her måde" svarede hun og så så på Miller med et lille smil. "Og det er også godt at se dig igen Miller. Desuden må jeg rette på dig. Der er ikke gået 2 uger.. Der er gået 4 månder" Hun havde ikke trukket sine klør ind endnu hvis nu Vampyren skulle finde på at rejse sig hvilket den så også gjorde. For den tog fat om Millers ben med et fast greb og hev til.
Vis brugerens profil
Miller O'Byrne

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 15:09

Miller lod benet glide med ned men ud i sådan en vinkel at dette ramte vampyren i ansigtet, hvorpå Miller rettede sig op en anelse og hev et kort jernspyd på omkring 15 centimeter frem. Miller rettede dette mod Vampyrens bryst"Pas nu på.."sagde han drevent"Jeg er så fummelfingret.. der kunne ske en ulykke!"Miller rejste sig op med jernet i skjul og så på vampyren.
Vis brugerens profil
Castella

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 15:27

Vampyren knurrede halv irriteret og kom på benen langsomt så på Miller. "Det her kommer du til at fortryde Warlock" snerrede den med dens rolige dybe blide stemme. "Og også du lille misser.." Den så kort over mod Castella der blot sendte den et blik der tydeligt sagde "Skrid eller du er færdig" Den luskede langsomt af og ind i mængden af de andre Vampyre.
Castella så på Miller og sukkede let. "Du dukker næsten altid op når jeg har brug for dig" sagde hun og lagde sit ene ben over det andet. "Hvordan kan det monstro være?"
Vis brugerens profil
Miller O'Byrne

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 15:31

Miller vendte sig med jernet i hånden"Jeg er vel bare hurtigere end du regner med.. og det var to uger side jeg sidst så dig"sagde Miller og rodede rundt sin pakke cigaretter inden han gav sig selv og Castella én"Jeg går ud fra at du ikk har opdaget mig så"sagde Miller mystisk og tog et hvæs af cigaretten"Jeg ville have været her hele tiden hvis ikk jeg havde skulle på arbejde de sidste to uger"
Vis brugerens profil
Castella

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 15:35

Castella tog imod Cigaretten og satte den op til læberne og tog et hiv af den hvorefter et roligt suk undslap hendes læber. "Så du har holdt øje med mig?" spurgte hun roligt og så ham i øjnene inden hun så svarede ham på det næste. "Nej jeg har ikke lagt mærke til dig. Jeg har jo været på arbejde en del her på det sidste... Fået nogle nye jobs. Men ikke store ting. Og hvad har dette arbejde så været siden du har måtte gøre det i to uger?" Hun så indgående på ham med et lille smil. "Jeg ville have kontaktet dig...Det må du vide"
Vis brugerens profil
Miller O'Byrne

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 15:39

Miller smilede en anelse ved Castella's forklaring"Jeg er som stadigt ikk den der fortæller det store om mine klienter.."sagde hann og så op på Castella".. diskretion er en dyd som du ved"Miller så frem for sig og havde egentlig tænkt sig at bestille noget scotch men det ville nok ikke være en god ide når han netop havde optrådt som han havde"Jeg regnede ellers ikk med at du havde den store tid til mig ligenu"sagde han med et smil og så drillende på Castella.
Vis brugerens profil
Castella

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 15:42

Castellas latter var rolig og kærlig og hun så på ham med blide øjne. Som den første gang de havde mødes. "Jeg har altid tid til dig kære...Men jeg har haft så meget at gøre. Så mange ting der skulle nås. Og med mit nye arbejde..Tja det kræver en masse af mig. Og når jeg så endelig har haft tid til at tænke på dig har jeg ikke vidst hvordan jeg skulle komme i kontakt med dig Miller. Det må du da kunne forstå ikke sandt?"
Hun så sig let omkring og vendte så igen tilbage til ham. "Desuden er jeg på en Vampyr bar. Jeg har tid til stort set alting lige nu"
Vis brugerens profil
Miller O'Byrne

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 15:47

Miller smilede han havde lyst til at foreslå en masse af forskellige ting de to kunne få tiden til at gå med men lige nu bed slagsbroren i ham. Han ville gerne vide om ham vampyren hanhavde lagt ned og brækket tuden på ville gøre noget ved sagen"Nu har lige sat festen igang.. så lad os da blive en smule tid endnu.. skat"
Vis brugerens profil
Castella

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 15:56

Castella smilede skævt til ham og rystede stille på hovedet. "Du ved godt nok hvordan man sådan starter et slagsmål?" smilede hun og lagde let hovedet på skrå mens hun betragtede ham. "Og hvis de vampyrer så kommer tilbage hvad vil du så gøre? Lægge dem alle sammen ned og derved få flere på nakken? Du skulle have ladet mig om at få ham væk. Men jeg er nu alligevel glad for at du kom..Selvom du nok for ballade for det"
Hun tog endnu et hiv af cigaretten og skævede over mod Vampyrene der med skjulte blikke så på Miller. "Jeg tror i hvertfald ikke bare de sådan lader dig gå love.."
Vis brugerens profil
Miller O'Byrne

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 16:01

Miller gjorde et svagt bump med øjenbrynene og smilede svagt til Castella"Hvis de er ude på skrammer så er jeg ikk kommet uforberedt.."Miller lagde kort hånden på siden hvorved han afslørede en bule der klart ikke var en delle"..Jeg har parkeret bilen udenfor til vestre og cirka 18 meter herfra"Miller smilede til Castella"Bare så du vidste det"afsluttede han med et blink til Castella.
Vis brugerens profil
Castella

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 16:48

Castella smilede roligt og blidt til ham mens hun drog Martinien op til sine læber og tog et sip af den. "Vampyrer tilgiver hvis ikke så let efter hvad jeg har hørt" svarede hun roligt. "Men forventer du måske at jeg skal stikke halen mellem benene hvis der kommer et slagsmål? Du burde kende mig bedre min skat. Jeg takker aldrig nej hvis der er noget under opstød. Og jeg kender til vampyrer og ved hvordan man skal håndtere dem"
Vis brugerens profil
Miller O'Byrne

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 16:55

Miller vendte sig mod Castella med et smil"Jeg sagde ikk at du skulle stikke halen mellem benene.."sagde Miller med et overlegent smil"Men jeg siger til gengæld at vi begge forlader etablissementet i en vis hastighed.. lille skat"Miller stak ganske roligt jern spydet ned i skeden der befandt sig under hans m1911 der som han viste Castella befandt sig under hans arm"Og det håber jeg vi er enige om"
Vis brugerens profil
Castella

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 16:58

Castella sukkede tungt og lettere irriteret. "Hvor uretfærdigt!" klagede hun med en hvis komik i stemmen. "Nu havde jeg ellers sådan håbet på en slåskamp" Hun lo og rystede på hovedet. "Nej jeg forstår hvad du mener Miller...Hvis vi for 50 måske enda 100 vampyrer efter os vil jeg nok også forslå at vi lister af inden det bliver for farligt..." Hun rejste sig op og lod Martinien stå på baren. Castella lagde armene om Millers hals og så ind i hans øjne. "Jeg har savnet dig darling" sagde hun blidt og kyssede ham kærligt.
Vis brugerens profil
Miller O'Byrne

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 17:03

Miller smilede en anelse og kyssede Castella tilbage"Du er lidt af en ildhjertet kvinde, skat"sage han med et smil og så sig om i lokalet. Der var intet der viste sig som tegn på at den forurettede vampyr ville vende tilbage men man måtte jo give ham noget tid endnu. Miller lagde roligt den ene arm om Castella men sørgede for at den anden var klar til at gribe pistolen under hans arm"Hvis det er så kan vi jo tage et andet sted hen.."sagde Miller ind i øret på Castella med en sagte stemme"..hvis det altså er noget for dig?"
Vis brugerens profil
Castella

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 17:19

Castella smilede let over Miller og bed sig let i læben. "Hvad sjov er der i at forsvinde når der nu intet sker? Desuden kunne der komme noget sjovt ud af dette" svarede hun blidt og smilede til en forbigående vampyr der let knurrede et eller andet. "Det er ret sjove at lege med dem... At få dem hen til en blot for at afvise dem. Og når de så ikke forstår afvisningen..." Hun lod sine klør glide ud ved den hånd hun havde om hans hånd. "...Så bliver det først sjovt. Forstår du det skat?"
Vis brugerens profil
Miller O'Byrne

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 17:27

Et ni og et smil fulgte Castella's udtryk for nydelse i at irritere de Ingorente vampyrer i baren"Pas på.."sagde Miller halvvejs alvorligt"..du leger med ilden"Miller så sig om i baren under skyggen af sin sixpence. Han vendte sit blik tilbage til Castella"Men der har du jo så mig"sagde han og kyssede hende så da han så den gnavne vampyr der passerede dem"Men det kan stadigt være farligt lille mis"
Vis brugerens profil
Castella

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 17:35

Castella så på ham og kyssede ham blidt tilbage lod sine klør glide ind igen. "Hvad ellers skulle man fortage sig hvis ikke at lege med ilden?" hviskede hun blidt mod hans øre som hun kælent nappede til. "Desuden...Så kontrollere du jo ild..Også denne slags"
Castella lod sin ene hånd glide ned over hans skulder og derefter armene mens hun trak sig lidt tættere på. Det var som om at nogle af vampyrene i klubben var begyndt at sværme om dem hvilket gjorde hende en anelse utryg.
Vis brugerens profil
Miller O'Byrne

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 17:40

Miller så rundt på de nyankomne vampyrer hvilke han kunne mærke gjorde Castella nervøs"Jeg tror de herrer og damer bør træde et par skridt tilbage!" sagde han med en fast og klar klang i stemmen"Og det er så nu"sagde han og løsnede spændet om hans colt, hvorpå han tog fat i grebet og så rundt på de tilsværmende"Smut så!"
Vis brugerens profil
Castella

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 17:50

Vampyrene flyttede sig ikke nej de begyndte bare at nærme sig dem mere og mere. En af dem, en høj mørk håret mand med høje kindben og masive arme, trådte frem og så på dem. "I ser ikke ud til at komme her så meget?" spurgte han med sin rolige hviskende stemme og lod tungen glide over de spidse tænder. "Hvorfor så allerede gå?" Vampyrene nikkede nærmest i takt, og stod nu i en ring om Castella og Miller. En af dem greb ud efter Castella og hev hende ind til sig, og da hun ikke var stærk nok til at komme fri måtte hun bare lade sig trække med. Dog kom klørene hurtigt ud men to andre vampyre trådte til og holdte hendes hænder, så hun ikke kunne gøre noget imod dem. "Slip mig i forbandede lig!" snerrede hun vredt og prøvede at sparke ud efter dem hvilket ikke hjalp ret meget. De var trods alt meget stærke og hurtige. "Nu tager du det roligt..." fortsatte Vampyren der stod over for Miller. "...Ellers bliver den lille missekat til et drikkeoffer"
Vis brugerens profil
Miller O'Byrne

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 17:55

Miller havde allerede trukket sine pistoler og den ene var nu oppe mod mandens ansigt mens den anden var rettet mod manden i baren, man vidst jo ikke hvad sådan nogle kunne gemme på"Slip min veninde.."sagde Miller køligt og så op på ham der holdt om Castella"..ellers sender jeg jer alle lige lukt til helvede!"Miller spændte an i sine muskler som han gjorde klar til at antænde de vampyrer der måtte finde på at komme ham åpå tværs.
Vis brugerens profil
Castella

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 18:04

Vampyrene så kort på Miller inden de alle sammen brød ud i en brølende latter. Kvinder som mænd. Ham der stod forrest og havde talt til Miller smilede stort så man kunne se hans skarbe hjørne tænder glimte. "Lille Warlock du er dummere end man skulle tro..Godt nok kan du skyde et par af os ned men vi er langt flere end dig. Hvordan skulle du dog kunne lægge os alle ned?" Castella vred sig igen og prøvede at komme fri mens hun forpint så på Miller. "Men hvis du lader os daffe af med din lille veninde så behøver der ikke flyde noget blod i aften" En af dem der holdte Castella lod sine læber køre op af hendes hals og sukkede frydtfuldt. "Warlock blod..." mumlede han sultent og skulle til at sætter tænderne i hendes hals men den anden slog ham over skulderen. "Vent til Marco har sagt okay til at sætte tænderne i hende" snerrede han lavt.
Vis brugerens profil
Miller O'Byrne

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 18:34

Miller mærkede adrenalinen, pulsen og koncentrationen der fulgte med. Som om at hele verdenen var sat på pause, han havde al den tid han skulle bruge. Han knugede fingeren om aftrækkeren og satte en kugle mellem øjnene på bartenderen og derefter den der holdt i Castella"Kom herover skat"sagde han roligt"Jeg behøver ikk at få ram på jer alle.. blot dem der er dumme nok til at sætte efter os"Miller gjorde et hovedkast mod døren"Og nu forlader vi jer.. farvel"
Vis brugerens profil
Castella

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Lør 15 dec 2012 - 18:45

Vampyren bag barren knurled vredt inden kuglen borede sig ind mellem hans øjne og han faldt tilbage og var død på stedet og det samme med vampyren der holdte om Castella. Langsomt gik Castella over imod Miller og stillede sig tæt op af ham ved hans side. Leder vampyren, Marco som han hed, så halv muggent på Miller, hvorefter han let viftede med den ene hånd. "Lad dem gå.." sagde han langsomt men stadig med denne rolige stemme. "Vi finder dem en anden dag..." Vampyrene bakkede langsomt bagud og lod en fri passage mod døren komme frem. Castella tog Millers arm og hev ham langsomt med sig.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: If they dare touch me..-Åbent for alle    Today at 15:27

If they dare touch me..-Åbent for alle
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next