Vil du være en Skyggejæger, en Vampyr, en Varulv eller noget andet? Her kan du!

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 14, Ons 9 okt 2013 - 15:33
Regler for siden og brugerne
Lør 3 jan 2015 - 4:09 by Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)

Comments: 0
Top posters
Deartháir

Adia Adrin

Clary

Madison

Katherine

Jace

Aleck

Jason

Castella

Tia

Latest topics
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Man 2 maj 2016 - 17:29 by Clary

» Cooking skills - Tia
Ons 23 mar 2016 - 21:23 by Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Tors 3 mar 2016 - 17:34 by Michael

» New year, new me [ÅBENT]
Lør 9 jan 2016 - 23:26 by Madison

» Aisling Rowan
Fre 1 jan 2016 - 18:24 by Clary

» Little miss perfect søger alt !
Man 28 dec 2015 - 17:16 by Aisling Rowan

» Signs of Trouble ☾ Darryl ☽
Søn 13 sep 2015 - 3:17 by Jackson

» Away from the wolves - Jackson.
Lør 12 sep 2015 - 20:02 by Jackson

» Give me everything! ~ Søgning :-)
Tirs 23 jun 2015 - 18:18 by Marina

Top posting users this week
Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Aisling Rowan

Vores brugere har i alt skrevet 3901 indlæg in 269 subjects

Share | 

hvad er dette dog for et sted- Tia

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Tia

Antal indlæg : 111
Geografisk sted : New York's Institut
Job/hobbies : Hmm.. Missioner?

IndlægEmne: Re: hvad er dette dog for et sted- Tia   Man 29 okt 2012 - 20:51

Hun lo også lidt, og nikkede. "Ja. Det gør den i høj grad! Det er sjældent set at en person ikke er blevet påvirket på nogen måde, af at drikke alkohol." Hun tog endnu en tår af sin drink, og drak den derved færdig. Så bad hun om endnu en, og lyttede videre til Ivy. Hun lo lidt, og nikkede. "Det er det, ja, og den mangler jeg vidst heller ikke ligefrem.." Hun blinkede endnu en gang til Ivy.. Hun lyttede en smule fascineret til hvad hun så sagde. Hun lød så oprigtig, at Tia næsten fik helt ondt af hende. Men også kun næsten. Hun var skam ikke ligefrem typen der fik ondt af folk. Hun var ikke ligesom Clary - en anden Skyggejæger der også boede på Instituttet - overhovedet ikke... Hun trak lidt på skuldrene og nikkede forstående. "Jeg forstår Dem skam godt. Men har De ikke selv valgt at blive forvandlet? Eller skete det mod Deres vilje?.." Hun så spørgende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Eva

Antal indlæg : 44
Job/hobbies : hun er danser, men arbejder i en cafe som servetirce.
Humor : every choice, every move you've make has a good and a bad consequence

IndlægEmne: Re: hvad er dette dog for et sted- Tia   Man 29 okt 2012 - 21:04

Tia skrev:
Hun lo også lidt, og nikkede. "Ja. Det gør den i høj grad! Det er sjældent set at en person ikke er blevet påvirket på nogen måde, af at drikke alkohol." Hun tog endnu en tår af sin drink, og drak den derved færdig. Så bad hun om endnu en, og lyttede videre til Ivy. Hun lo lidt, og nikkede. "Det er det, ja, og den mangler jeg vidst heller ikke ligefrem.." Hun blinkede endnu en gang til Ivy.. Hun lyttede en smule fascineret til hvad hun så sagde. Hun lød så oprigtig, at Tia næsten fik helt ondt af hende. Men også kun næsten. Hun var skam ikke ligefrem typen der fik ondt af folk. Hun var ikke ligesom Clary - en anden Skyggejæger der også boede på Instituttet - overhovedet ikke... Hun trak lidt på skuldrene og nikkede forstående. "Jeg forstår Dem skam godt. Men har De ikke selv valgt at blive forvandlet? Eller skete det mod Deres vilje?.." Hun så spørgende på hende.

hun klukkede stille "jeg må sige at de så sandelig har ret" hun smilede blidt og varmt til Tia, det var meget længe siden sidst at Ivy havde ført sådan en samtal med nogen, grint smilet og snakket, det var hyggeligt også selvom denne kvinde foran hende, tilhørte den race, som ikke ville vente så meget som et sekund, med at dræbe hende og hendes art.
hun sukkede stille "det blev sket mod min vilje, eller det ved jeg ikke, jeg var syg, min forældre var gået bort for længe siden, jeg var alene og bange, da jeg så hende. hun var så smuk som en engel og i starten troede jeg faktisk hun var en engel, hun loved mig et langt liv i evigheden. dum og naiv som jeg var, jeg troede at hun var en slags læge eller en engel sendt for at hente mig til himlen, men det var så ikke sagen, efter noget tid vågnede jeg op sådan" hun trak på skulderne og så ned af sig selv "hvis jeg kunne få valget, at dø den aften, ville jeg havde taget den uden at tøve så meget som et sekund" hviskede hun og rynkede brynet "ved de hvordan det er og miste, at se dem man elsker dø og langsomt blive gamle, mens man selv er ung" spurte hun og genvandt fatningen, da hun vendte sig om og så direkte på Tia
Vis brugerens profil
Tia

IndlægEmne: Re: hvad er dette dog for et sted- Tia   Tirs 30 okt 2012 - 19:16

Hun nikkede lidt, men svarede ellers ikke noget på det, andet end et lille, "Mmh.." Og det var det.. Hun lyttede interesseret. Hun vidste jo godt at det ikke var alle Vampyrer, der selv havde valgt deres skæbne - selv havde valgt at blive forvandlet til en Vampyr - men hun kunne nu ikke lade være med at tænke på dem som nogle grusomme sataner, der bare levede - eller hvad man nu skulle sige - for blod, død og ødelæggelse. Hun nikkede, og kiggede en smule bedrøvet på Ivy. "Så er det jo også forståeligt at du ikke bryder dig om det liv du har nu.. Men man må vel bare prøve at kapere det, så godt som man nu kan, og så kan man altid finde på en udvej, hvis det går helt galt.. Selv Vampyrer kan dø, ved du nok." Hun blinkede til hende. Men så gik det op for hende at man meget godt kunne forstå det som en trussel, selvom det faktisk ikke var ment som en trussel, i dette tilfælde. Selvom det nok normalt ville have været en trussel, når hun snakkede sådan til en Vampyr. Tja, eller enhver anden form for Underjordisk... "Ikke at jeg har tænkt mig at gøre dig noget.. Du er en heldig Vampyr, Ivy. Jeg har faktisk ikke noget imod dig!" Da hun spurgte om det med at miste nogen man elsker, bed Tia sig i læben. Hun hadede at tale om sin fortid. Hun hadede at tale om det der var sket med hendes forældre.. Men så meget kunne hun vel godt lige klare... "Ja. Det gør jeg. Ikke det med at se dem blive gamle, men jeg ved hvordan det er at miste ens nærmeste. Jeg har selv mistet mine forældre og bedsteven..."
Vis brugerens profil
Eva

IndlægEmne: Re: hvad er dette dog for et sted- Tia   Tirs 30 okt 2012 - 22:11

Tia skrev:
Hun nikkede lidt, men svarede ellers ikke noget på det, andet end et lille, "Mmh.." Og det var det.. Hun lyttede interesseret. Hun vidste jo godt at det ikke var alle Vampyrer, der selv havde valgt deres skæbne - selv havde valgt at blive forvandlet til en Vampyr - men hun kunne nu ikke lade være med at tænke på dem som nogle grusomme sataner, der bare levede - eller hvad man nu skulle sige - for blod, død og ødelæggelse. Hun nikkede, og kiggede en smule bedrøvet på Ivy. "Så er det jo også forståeligt at du ikke bryder dig om det liv du har nu.. Men man må vel bare prøve at kapere det, så godt som man nu kan, og så kan man altid finde på en udvej, hvis det går helt galt.. Selv Vampyrer kan dø, ved du nok." Hun blinkede til hende. Men så gik det op for hende at man meget godt kunne forstå det som en trussel, selvom det faktisk ikke var ment som en trussel, i dette tilfælde. Selvom det nok normalt ville have været en trussel, når hun snakkede sådan til en Vampyr. Tja, eller enhver anden form for Underjordisk... "Ikke at jeg har tænkt mig at gøre dig noget.. Du er en heldig Vampyr, Ivy. Jeg har faktisk ikke noget imod dig!" Da hun spurgte om det med at miste nogen man elsker, bed Tia sig i læben. Hun hadede at tale om sin fortid. Hun hadede at tale om det der var sket med hendes forældre.. Men så meget kunne hun vel godt lige klare... "Ja. Det gør jeg. Ikke det med at se dem blive gamle, men jeg ved hvordan det er at miste ens nærmeste. Jeg har selv mistet mine forældre og bedsteven..."

hun nikkede stille og selvom det hun sagde kunne blive opfanget som en trussel, kunne hun ikke se det som en, men bare en fakta om at hun faktisk kunne dø "jeg ved det, men bare fordi man kan dø, betyder det ikke ligefrem man måske har i sinde at gøre det" hun smilede blidt og virkede en smule overrasket ""af en jæger af skyggerne af de nu ikke så slem selv, ikke at jeg siger at de ikke kan skade mig, det betvivler jeg skam ikke, men jeg har hellere intet imod dem" sagde hun og hendes smil virkede mere oprigtigt og virkeligt.
hun nikkede stille og hævede det ene øjenbryn "da jeg var menneske, så jeg min fader dø, derefter min moder dø, jeg så min drøm om nogensinde at blive moder dø, aldrig holde mit eget barn i hånden" hun sukkede og rynkede brynet "deres fremtid, hvis de overlever frem til det, ja den vil være lysere, de vil blive gammel, blive gift, få børn" hun vendte sig mod hende pg smilede blidt "det er vel kun en drøm for mig, kort før jeg død, var mit liv en drøm, på trods af mine døde forældre, jeg stod til at blive gift, jeg skulle snart have barn. ikke at jeg var gravid, men de planlægger den slags før" hun grinede svagt og smilede blidt "alt var en drøm, til jeg blev syg og hun kom" hun trak på skulderne og smilede blidt
Vis brugerens profil
Tia

IndlægEmne: Re: hvad er dette dog for et sted- Tia   Ons 31 okt 2012 - 15:11

Tia nikkede lidt. "Nej, ikke nødvendigvis, men derfor er det jo stadig et faktum. Og hvis du ikke vil leve, kan Vampyrer jo godt dø. Det er bare det jeg mener. At du lød som om du ikke kan dø, men det kan du jo i virkeligheden godt..." Hun så på hendes lettere overraskede udtryk i ansigtet, og kunne nu egentlig godt forstå det.. Det var ligesom ikke ligefrem noget man normalt skulle forvente at høre fra en Skyggejæger! Specielt ikke hvis man var en Vampyr! Eller en anden form for Underjordisk.. Hun klukkede let. "Det er okay, jeg forstår hvad du mener! Og tak. Tror jeg..." Hun rynkede lidt på panden. Sagde man overhovedet tak til den slags ting? Nå, ligemeget... Hun hørte på hende, og kneb øjnene lidt sammen, mens hun lyttede. Få børn.. Tia. Børn. Hmm.. Det kunne hun godt nok ikke se for sig! Ikke som hun var nu! Hun ville da ikke blive en særlig god mor! Alt for hård, kold og kynisk! Og desuden.. Hun var ikke typen der let blev forelsket. Så hun havde skam ingen planer om at gifte sig! Hun havde hun været forelsket én gang, og det var i William. Som var forsvundet fra hende, for to år siden, ca... Hun nikkede forstående. "Det forstår jeg godt, ikke må være særlig fedt, overhovedet..."
Vis brugerens profil
Eva

IndlægEmne: Re: hvad er dette dog for et sted- Tia   Ons 31 okt 2012 - 15:35

Tia skrev:
Tia nikkede lidt. "Nej, ikke nødvendigvis, men derfor er det jo stadig et faktum. Og hvis du ikke vil leve, kan Vampyrer jo godt dø. Det er bare det jeg mener. At du lød som om du ikke kan dø, men det kan du jo i virkeligheden godt..." Hun så på hendes lettere overraskede udtryk i ansigtet, og kunne nu egentlig godt forstå det.. Det var ligesom ikke ligefrem noget man normalt skulle forvente at høre fra en Skyggejæger! Specielt ikke hvis man var en Vampyr! Eller en anden form for Underjordisk.. Hun klukkede let. "Det er okay, jeg forstår hvad du mener! Og tak. Tror jeg..." Hun rynkede lidt på panden. Sagde man overhovedet tak til den slags ting? Nå, ligemeget... Hun hørte på hende, og kneb øjnene lidt sammen, mens hun lyttede. Få børn.. Tia. Børn. Hmm.. Det kunne hun godt nok ikke se for sig! Ikke som hun var nu! Hun ville da ikke blive en særlig god mor! Alt for hård, kold og kynisk! Og desuden.. Hun var ikke typen der let blev forelsket. Så hun havde skam ingen planer om at gifte sig! Hun havde hun været forelsket én gang, og det var i William. Som var forsvundet fra hende, for to år siden, ca... Hun nikkede forstående. "Det forstår jeg godt, ikke må være særlig fedt, overhovedet..."

hun nikkede stille "jeg forstår dem skam godt, men det kan være svært at gøre det og hvis man i så fald bliver overfaldet, ville instinktet tage over og man ville kæmpe" hun trak på skulderne og smilede blidt til hende. hun klukkede og nikkede "det var så lidt tror jeg nok" hendes latter døde lidt ud og hun stirrede ud i luften "non, det er det ikke særlig...fedt" det lød helt forkert i hendes ellers så formelle tale måde at sætte et moderne ord ind, men hun havde været væk et sekund, inde i sin egen smerte "men man kan ikke få det hele, et eller ande må jo blive givet videre til en anden, en anden som kan få det jeg ikke kunne få, prøve det jeg ikke kunne prøve" hun vendte ansigtet mod Tia og smilede et lille smil
Vis brugerens profil
Tia

IndlægEmne: Re: hvad er dette dog for et sted- Tia   Ons 31 okt 2012 - 15:44

Hun nikkede forstående. "Ja.. Det er problemet.. Alle de gode ting, ender næsten altid med at komme i vejen, eller vise sig ikke at være helt så gode, som man troede, alligevel..." Hun smilte lidt skævt, og kiggede lidt rundt, inden hun så kiggede hen på Ivy igen. Hun lo lidt, og kunne godt fornemme at det ikke lå til Ivy at bruge ord som fedt, eftersom hun jo også var en Vampyrkvinde, og derfor brugte et ret gammeldags sprog. Det kunne man høre allerede lige med det samme, fordi hun sagde 'De' og 'Deres' og 'Dem'. Det var jo ikke ord man brugte nu til dags.. Nej, der brugte man i stedet du, din og dig. Men det var jo fint nok.. Hun smilte venligt. "Ja, det er jo rigtigt.."
Vis brugerens profil
Eva

IndlægEmne: Re: hvad er dette dog for et sted- Tia   Ons 31 okt 2012 - 16:32

Tia skrev:
Hun nikkede forstående. "Ja.. Det er problemet.. Alle de gode ting, ender næsten altid med at komme i vejen, eller vise sig ikke at være helt så gode, som man troede, alligevel..." Hun smilte lidt skævt, og kiggede lidt rundt, inden hun så kiggede hen på Ivy igen. Hun lo lidt, og kunne godt fornemme at det ikke lå til Ivy at bruge ord som fedt, eftersom hun jo også var en Vampyrkvinde, og derfor brugte et ret gammeldags sprog. Det kunne man høre allerede lige med det samme, fordi hun sagde 'De' og 'Deres' og 'Dem'. Det var jo ikke ord man brugte nu til dags.. Nej, der brugte man i stedet du, din og dig. Men det var jo fint nok.. Hun smilte venligt. "Ja, det er jo rigtigt.."

hun nikkede og rynkede brynet "præcis, man kan vel sige at det er karma for hvad jeg har gjort i min menneske tid" hun trak på skulderne og smilede blidt "men ja gode ting, er ikke altid godt, ligesom at de svære valg nogle gange er de rigtige" hun hævede det ene øjenbryn og betragtede blidt Tia med varme øjne. hun så kort på sin drink og derefter igen på Tia som var begyndte at grine ganske lidt "hvad er der, har jeg sagt noget forkert" spurte hun blidt og vendte sig mod hende med nysgerrighed malet i øjnene
Vis brugerens profil
Tia

IndlægEmne: Re: hvad er dette dog for et sted- Tia   Ons 31 okt 2012 - 17:48

Hun så undrende på hende. Hvad hun havde gjort i sin mennesketid? Havde hun været kriminel eller sådan noget?? "Hvad har du da gjort i din mennesketid?" Hun løftede spørgende og undrende et øjenbryn - noget hun faktisk var ret glad for at kunne. Løfte det ene øjenbryn, altså.. Hun nikkede igen, men valgte ikke at svare, og kun nikke. Så så hun undrende på hende endnu en gang. "Nej dog? Hvad skulle det være? Det er intet i vejen!" Hun smilte opmuntrende til Ivy, og tog en tår af den nye drink, som bartenderen havde givet hende.
Vis brugerens profil
Eva

IndlægEmne: Re: hvad er dette dog for et sted- Tia   Ons 31 okt 2012 - 17:54

Tia skrev:
Hun så undrende på hende. Hvad hun havde gjort i sin mennesketid? Havde hun været kriminel eller sådan noget?? "Hvad har du da gjort i din mennesketid?" Hun løftede spørgende og undrende et øjenbryn - noget hun faktisk var ret glad for at kunne. Løfte det ene øjenbryn, altså.. Hun nikkede igen, men valgte ikke at svare, og kun nikke. Så så hun undrende på hende endnu en gang. "Nej dog? Hvad skulle det være? Det er intet i vejen!" Hun smilte opmuntrende til Ivy, og tog en tår af den nye drink, som bartenderen havde givet hende.

hun smilede blidt "jo jeg var vel lidt af en pige som godt kunne lide at... jeg tror man kalder det flirte i denne tid, jeg var vel ikke den mest generøse pige, vi kvinder var jo kun pyntegenstande, så når man kunne have det sjovt med drengene, så gjorde man det" hun smilede blidt og trak på skulderne. hun kørte hånden igennem håret og trak vejret dybt, lod luften glide ned i den ellers så ubrugelige lunger, hvorefter hun sendte den ud i igen "de grinede, som havde jeg sagt noget" forklarede hun med varme øjne og et blidt smil
Vis brugerens profil
Tia

IndlægEmne: Re: hvad er dette dog for et sted- Tia   Fre 2 nov 2012 - 17:17

Da hun forklarede, kiggede Tia lidt på hende som om hun mente det. Så viftede hun afværgende med hånden, og klukkede let. "Det gør alle piger da nu til dags! Det skal du ikke skamme dig over! Selvom det nok ikke var en sædvanlighed dengang, er det altså nu, og jeg tvivler stærkt på at det ville kunne give dig nok årlig karma, til at du blev forvandlet!" Så smilte hun venligt, og rystede på hovedet. "Næh..."
Vis brugerens profil
Eva

IndlægEmne: Re: hvad er dette dog for et sted- Tia   Fre 2 nov 2012 - 17:58

Tia skrev:
Da hun forklarede, kiggede Tia lidt på hende som om hun mente det. Så viftede hun afværgende med hånden, og klukkede let. "Det gør alle piger da nu til dags! Det skal du ikke skamme dig over! Selvom det nok ikke var en sædvanlighed dengang, er det altså nu, og jeg tvivler stærkt på at det ville kunne give dig nok årlig karma, til at du blev forvandlet!" Så smilte hun venligt, og rystede på hovedet. "Næh..."

hun nikkede stille "det var bre upassende for kvinde at opføre sig sådan i en tid, vi skulle bare gifte os, føde børn og leve længe" hun trak stille på skulderne og så på hende med blide øjne "den gang var vi kvinder ikke så meget andet end pyntegenstande for mændende" hun snakkede med en overraskende varm stemme, som man ikke hørte så tit fra vampyrer, normalt var de mere forførende og kolde, men lige nu kunne hun havde været en hvilket som helst menneske, hvis det ikke var for hendes udseende og den måde hun gik på
Vis brugerens profil
Tia

IndlægEmne: Re: hvad er dette dog for et sted- Tia   Lør 3 nov 2012 - 11:48

Tia nikkede.. "Jeg ved det godt, men det var heller ikke anstændigt! Det var en diskrimineret og mandchauvinistisk tid, dengang.. Kvinder havde absolut intet at skulle have sagt, og det var forkert. Ligestilling er meget bedre.." Det var egentlig ikke særlig tit at Tia delte ud om den slags 'politiske' meninger, eller hvad man nu skulle kalde det.. Men sådan var hendes holdning altså.. Kvinder var mindst ligeså gode som mænd! Og mænd kunne ikke engang eksistere uden kvinder! Så de skulle altså behandles med lidt mere respekt, end dengang!
Vis brugerens profil
Eva

IndlægEmne: Re: hvad er dette dog for et sted- Tia   Lør 3 nov 2012 - 16:55

Tia skrev:
Tia nikkede.. "Jeg ved det godt, men det var heller ikke anstændigt! Det var en diskrimineret og mandchauvinistisk tid, dengang.. Kvinder havde absolut intet at skulle have sagt, og det var forkert. Ligestilling er meget bedre.." Det var egentlig ikke særlig tit at Tia delte ud om den slags 'politiske' meninger, eller hvad man nu skulle kalde det.. Men sådan var hendes holdning altså.. Kvinder var mindst ligeså gode som mænd! Og mænd kunne ikke engang eksistere uden kvinder! Så de skulle altså behandles med lidt mere respekt, end dengang!

hun nikkede stille "jeg kan se hvad de mener, men det er stadig svært for mig som person at skulle vænne mig til at leve sådan, da jeg var vant til et en helt anden måde at leve på" hun trak på skulderne og rynkede brynet "når man lever i den tid som jeg levede i, så er en måde vi kvinder blev behandlet på ganske normalt, tag en hver anden vampyr fra de andre århundred, 1800 tallet og ned af, jeg har mødt en vampyr som ikke brød sig om denne verden, alt dette moderne teknologi" hun rystede på hoved og små grinede
Vis brugerens profil
Tia

IndlægEmne: Re: hvad er dette dog for et sted- Tia   Søn 25 nov 2012 - 1:48

Hun nikkede og rynkede lidt på panden. Det kunne hun jo sagtens forstå, egentlig.. Det måtte heller ikke være alt for nemt, alligevel. "Jeg kan også godt se hvad De mener, og det er jo også helt forståeligt at det jo nok er en smule svært at vænne sig til.. De ved.. Sådan at have sin egen mening, at have rettigheder og alt det.. Men det må da alligevel være meget rart, at have noget at skulle have sagt?" Hun så spørgende på hende. Det ville hun da nok selv synes, hvis det var hende... Hun kunne ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet, da hun sagde noget om en Vampyr der ikke brød sig om alt den moderne teknologi. Det var da ellers en meget smart tid de levede i, syntes Tia.. I hvert fald på mange områder. Nogle områder.. "Mmh. Også forståeligt."
Vis brugerens profil
Eva

IndlægEmne: Re: hvad er dette dog for et sted- Tia   Søn 25 nov 2012 - 10:10

hun nikkede stille "ja selvfølgelig er der forbedringer ved denne tid, jeg bliver ikke længere tvunget til at gå til fester hvor man udelukkende er med for at se godt ud, plus jeg skal ikke høre på de infame kvinder, hvis samtaler kun gå ud på at overgå hinanden angående penge" hun fnyste og rullede med øjnene, det var nok det hun havde hadet mest at skulle feste.
hun kørte en hånd igennem håret og sukkede stille "en dag bliver alt denne teknologi menneskets undergang, måske en dag laver de noget som ender galt, eller de kan lave en virus som slå alle de levende ihjel og bagefter dør vi uddøde" hun så rundt og derefter landede hendes blik på Tia
Vis brugerens profil
Tia

IndlægEmne: Re: hvad er dette dog for et sted- Tia   Søn 25 nov 2012 - 16:42

Hun lo lidt, og trak på skuldrene. Hvor var det dog alligevel godt at man ikke levede i den tid. I gamle dage. Dengang hvor kvinderne - som Ivy også sagde - bare var til pynt. Rene pyntegenstande. Og det var ikke ligefrem særlig fedt, vel? Det mente Tia i hvert fald ikke, at det var. Hun hadede at blive ydmyget, og hun hadede at underlægge sig andres ordre. Hun ville aldrig have været i stand til at lade mændene bestemme alt muligt. Bestemme over hende. Nej. Det ville bare ikke kunne lade sig gøre, at skulle gå med bøjet nakke og parere en eller anden rig mands ordre.. "Nej. Det kan umuligt have været specielt sjovt... Eller rart." Hun så på Ivy med lidt rynket pande. Hun trak lidt på skuldrene endnu en gang. "Ja.. Det kan være. Det ved man jo egentlig aldrig.."
Vis brugerens profil
Eva

IndlægEmne: Re: hvad er dette dog for et sted- Tia   Søn 25 nov 2012 - 16:48

hun rystede på hoved "nej det var aldrig særlig sjovt, plus du valgte aldrig hvem du skulle giftes med, det blev valgt på forhånd, prøv at forstille dig det, ikke selv at være i stand til at kunne vælge hvem du skulle giftes med" hun rullede med øjnene og lagde benet over kors "jeg hade det, men jeg var heldig mine forældre døde før jeg kom i den gifte mådige alder, så jeg fik selv lov til at forelske mig, han blev så dræbt noget tid efter" hun trak på skulderne og lagde armene over kors.
hun nikkede og trak vejret dybt "nej det gør man jo ikke, en ting ved man dog alle vil dø, selv vampyrerne ingen lever evigt, ingen en dag vil vi alle dø" hun trak på skulderne og strakte sig
Vis brugerens profil
Tia

IndlægEmne: Re: hvad er dette dog for et sted- Tia   Søn 25 nov 2012 - 17:04

Hun rystede irriteret på hovedet. "Nej... Det kan jeg så sandelig da meget godt forestille mig. Jeg ville aldrig have været i stand til at leve dengang. Jeg er ikke god til at tage imod ordre. Og endnu mindre god til at følge dem... Jeg ville i hvert fald aldrig kunne lade mig gifte med en eller anden tilfældig mand. Generelt ville jeg nok aldrig kunne lade mig gifte... Jeg ved sgu ikke lige helt om jeg tror på kærligheden.. Og da slet ikke på ægteskab." Hun så skulende ned i bordet. Hun havde ikke ligefrem et særlig godt forhold til kærlighed. Ikke længere. Ikke efter hun mistede sine forældre, og bedsteven. William. Ham hun oven i købet også havde været forelsket i. Han var den sidste person hun nogensinde havde elsket. Og det ville nok heller ikke ændre sig... Ikke lige indenfor de næste par år, i hvert fald.. Hun så trist på Ivy. "Det lyder trist.. Hvordan blev han dræbt?" Hun så spørgende på hende, men forventede egentlig ikke rigtig at få et svar. Det var jo ikke særlig rart at snakke om den slags.. Det vidste Tia fra sig selv.. Hun sukkede, og nikkede lidt. "Ja.. Det er sandt..." Døden.. Den havde stået hende ret så nær...
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: hvad er dette dog for et sted- Tia   Today at 12:55

hvad er dette dog for et sted- Tia
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2