Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 45, Lør 12 Aug 2023 - 10:04
Regler for siden og brugerne
COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)



Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 I_vote_lcapCOME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 I_voting_barCOME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 I_vote_rcap 
Adia Adrin
COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 I_vote_lcapCOME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 I_voting_barCOME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 I_vote_rcap 
Clary
COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 I_vote_lcapCOME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 I_voting_barCOME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 I_vote_rcap 
Madison
COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 I_vote_lcapCOME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 I_voting_barCOME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 I_vote_rcap 
Katherine
COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 I_vote_lcapCOME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 I_voting_barCOME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 I_vote_rcap 
Jace
COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 I_vote_lcapCOME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 I_voting_barCOME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 I_vote_rcap 
Aleck
COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 I_vote_lcapCOME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 I_voting_barCOME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 I_vote_rcap 
Jason
COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 I_vote_lcapCOME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 I_voting_barCOME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 I_vote_rcap 
Castella
COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 I_vote_lcapCOME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 I_voting_barCOME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 I_vote_rcap 
Tia
COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 I_vote_lcapCOME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 I_voting_barCOME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

 

 COME ON PEOPLE!!!!

Go down 
+7
William
Jason
Jace
Katherine
Calypso
Madison
Clary
11 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Jace

Jace


Antal indlæg : 190
Geografisk sted : Instituttet i NY
Job/hobbies : Skyggejæger

COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: COME ON PEOPLE!!!!    COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeSøn 18 Nov 2012 - 2:01



Do no... men synes vi er kørt fast og der er lidt træls Oo
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Antal indlæg : 294
Geografisk sted : Lige for tiden er det Brooklyn i New York.
Job/hobbies : You probably don't wanna know. x3

COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: COME ON PEOPLE!!!!    COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeSøn 18 Nov 2012 - 3:21

Undskyld, undskyld, undskyld, undskyld, undskyld!! Jeg har haft så travlt for tiden, at jeg helt har svedt det ud! Men nu er der svaret! Godt nok blev det ikke specielt langt, men det var altså hvad jeg kunne præstere lige nu...
Tilbage til toppen Go down
Calypso

Calypso


Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Brooklyn.
Job/hobbies : En slags forretningskvinde. Sælger af og til tjenester, men i begrænset omfang.
Humor : It happened, therefore it can happen again.

COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: COME ON PEOPLE!!!!    COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Nov 2012 - 20:52

Jeg undskylder for det sene svar, men er pt fanget i en ret propfyldt periode. Giver hermed bolden videre til den næste i rækken (;
Tilbage til toppen Go down
William
Admin
Admin
William


Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Brookelyn, New York - Oprindeligt fra Leeds, England.
Job/hobbies : Skyggejæger
Humor : Where is the glory in repeating what others have done?

COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: COME ON PEOPLE!!!!    COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeTors 29 Nov 2012 - 12:02

Hvis jeg kan friste jer, er jeg villig til at oprette en mundan, der kan være enten et led i hele dette virvar af mærkelige eksperimenter, eller eventuelt videnskabsmanden selv. Bare hvis I mangler lidt at spille efter eller noget, så kunne I eventuelt have en at ’udspørge’, og som mundan kan han spille uvidende og måske diskret lægge falske spor ud, der peger mod skyggejægerene selv(eller vampyrene, warlocksene eller simpelthen en anden betydningsfuld person)

Bare sådan, hvis i er kørt fast :D
Tilbage til toppen Go down
Calypso

Calypso


Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Brooklyn.
Job/hobbies : En slags forretningskvinde. Sælger af og til tjenester, men i begrænset omfang.
Humor : It happened, therefore it can happen again.

COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: COME ON PEOPLE!!!!    COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeTirs 4 Dec 2012 - 18:09

Jeg synes, det ville være yderst fedt!! Det ville også være langt mere spilskabende end blot en række væsener tilfældigt samlet det samme sted.
~ Måske ønskede dette mundan-væsen, at de blev samlet? *plot-hjerne tændt*
Tilbage til toppen Go down
William
Admin
Admin
William


Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Brookelyn, New York - Oprindeligt fra Leeds, England.
Job/hobbies : Skyggejæger
Humor : Where is the glory in repeating what others have done?

COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: COME ON PEOPLE!!!!    COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeTirs 4 Dec 2012 - 18:38

Haha! Lyder fantastisk med en tændt plot-hjerne ;) hvad siger du til at denne mundan er højt stillet i samfundet (f.eks var man i det lidt ældre England ofte en delaf kulter hvis man var en højerestående person i samfundet) så han påd den måde måske har politiet under sin kommando. Måske kan han være en betydningsfuld person inde for militæret eller politiet eller sådan noget :D
Tilbage til toppen Go down
Calypso

Calypso


Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Brooklyn.
Job/hobbies : En slags forretningskvinde. Sælger af og til tjenester, men i begrænset omfang.
Humor : It happened, therefore it can happen again.

COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: COME ON PEOPLE!!!!    COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeOns 5 Dec 2012 - 14:09

En højt stillet person i samfundet er jeg med på! Det kunne faktisk være fedt! ;-) Tænker han kunne have sine kontakter til diverse betydningsfulde væsener måske; anonymt vel og mærke.. og med en høj stilling med politiet under sin kommando kunne være dejligt spilskabende (; (og meget som bøgerne faktisk.. I like!)
Tilbage til toppen Go down
William
Admin
Admin
William


Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Brookelyn, New York - Oprindeligt fra Leeds, England.
Job/hobbies : Skyggejæger
Humor : Where is the glory in repeating what others have done?

COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: COME ON PEOPLE!!!!    COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeOns 5 Dec 2012 - 20:55

Okay. En ung fyr på omkring de 30. Høj og køn, så han kan manipulere med kvinderne - og stærk og betydningsfuld, så han har mændene på sin side. Lyder fantastisk ;)
Chef for Brooklyns FBI-afdeling eventuelt? ;)
Tilbage til toppen Go down
Calypso

Calypso


Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Brooklyn.
Job/hobbies : En slags forretningskvinde. Sælger af og til tjenester, men i begrænset omfang.
Humor : It happened, therefore it can happen again.

COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: COME ON PEOPLE!!!!    COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeOns 5 Dec 2012 - 22:23

Nice one! Den er helt perfekt! I like! :b Kvinderne og mændene er med ham. Det er godt! ;) Jobbet er meget passende, great! Gætter lidt vildt, at du har oprettet Frederic? ;-)
Tilbage til toppen Go down
Frederic

Frederic


Antal indlæg : 6
Geografisk sted : Ofte på arbejdet, Brooklyn, New York
Job/hobbies : Chef for FBI's afdeling i Brooklyn

COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: COME ON PEOPLE!!!!    COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeOns 5 Dec 2012 - 22:39

Vildt gæt, det må jeg indrømme ;)
Så er det bare lige ... Har I fundet ud af hvad han har gjort eller skal bruge alle eksperimenterne til? For hvis i har, ville det være dejligt at få at vide hvad min karakter sådan går at laver :p
Tilbage til toppen Go down
Calypso

Calypso


Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Brooklyn.
Job/hobbies : En slags forretningskvinde. Sælger af og til tjenester, men i begrænset omfang.
Humor : It happened, therefore it can happen again.

COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: COME ON PEOPLE!!!!    COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeOns 5 Dec 2012 - 23:14

Well, thank you. Vildt gæt er mit mellemnavn ;-)
Så vidt jeg kan huske (og ret mig, hvis jeg tager fejl), så ville denne mundan (you; Frederic) prøve sig med farlige hybridvæsener, men det lykkes ikke rigtig (;
Tilbage til toppen Go down
Frederic

Frederic


Antal indlæg : 6
Geografisk sted : Ofte på arbejdet, Brooklyn, New York
Job/hobbies : Chef for FBI's afdeling i Brooklyn

COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: COME ON PEOPLE!!!!    COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeTors 6 Dec 2012 - 19:40

Hybridvæsner som i at prøve at mikse for eksempel en fe og en skyggejæger for at se hvad der så ville ske? Eller en varulv og en warlock eller sådan noget? Æh, det lyder nu altså sjovt :3 Bortset fra at det ikke lykkes selvfølgelig. Det er knap så sjovt ;)
Tilbage til toppen Go down
Calypso

Calypso


Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Brooklyn.
Job/hobbies : En slags forretningskvinde. Sælger af og til tjenester, men i begrænset omfang.
Humor : It happened, therefore it can happen again.

COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: COME ON PEOPLE!!!!    COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeSøn 16 Dec 2012 - 16:03

Så vidt jeg er bekendt, ja, så er det på den basis (; Men hæ ja, komisk til den grænse, at det ikke lykkes for ham (;
Tilbage til toppen Go down
Madison
Admin
Admin
Madison


Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: COME ON PEOPLE!!!!    COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeSøn 23 Dec 2012 - 18:58

Jeg får næsten helt ondt af Frederic når jeg hører hvilke slibrige ting han skal trækkes igennem ^^'
Tilbage til toppen Go down
Frederic

Frederic


Antal indlæg : 6
Geografisk sted : Ofte på arbejdet, Brooklyn, New York
Job/hobbies : Chef for FBI's afdeling i Brooklyn

COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: COME ON PEOPLE!!!!    COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeSøn 23 Dec 2012 - 19:09

Åh, det behøver du skam ikke ;) han har et par tricks eller to i ærmet, så I får det ikke så let :) desuden tænkte jeg, for at få lidt mere spil; at en af jer der er en del af det, også kunne blive et offer? Hvad enten det er som plan(lokkedue etc. For t finde ud af hvem der gør det) eller om det bare er rent tilfældigt er jeg ligeglad med;) Men jeg vil tro at Frédéric vil gå efter nogle lidt stærkere personer, i håbet om at det måske hjælper :p
Tilbage til toppen Go down
Calypso

Calypso


Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Brooklyn.
Job/hobbies : En slags forretningskvinde. Sælger af og til tjenester, men i begrænset omfang.
Humor : It happened, therefore it can happen again.

COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: COME ON PEOPLE!!!!    COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeMan 24 Dec 2012 - 1:10

Altså jeg smider gerne Calypso på bordet i forhold til plottet and such! Er en warlock stærk nok for Frederic? (; .. Anyway det kommer nok lidt an på, hvad dette 'offer' indebærer ;-) Men jo mere spil des bedre!
Tilbage til toppen Go down
Amore

Amore


Antal indlæg : 80
Geografisk sted : Instituttet i New York
Job/hobbies : Skyggejæger, durh!
Humor : Se min familie og had dem ligesom jeg.

COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: COME ON PEOPLE!!!!    COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Jan 2013 - 21:58

Nu er siden jo gået i stå, igen... :-/
- Hvordan skal vi rette op på det denne gang?
Tilbage til toppen Go down
Frederic

Frederic


Antal indlæg : 6
Geografisk sted : Ofte på arbejdet, Brooklyn, New York
Job/hobbies : Chef for FBI's afdeling i Brooklyn

COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: COME ON PEOPLE!!!!    COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeSøn 27 Jan 2013 - 11:21

Lyder helt fint med mig, Calypso! En warlock blandet med et andet væsen kunne godt gå hen og lyde helt godt ;) Eventuelt at prøve at blande noget vampyr ind i det, for at se om det kunne lade sig gøre ^^
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: COME ON PEOPLE!!!!    COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeSøn 27 Jan 2013 - 13:01

Hey undskyld jeg blander mig men .... altså i har det problem at jeres side konstant går i stå ... ikke for være ond eller noget men ... tror det fordi i aldrig er på ... i emner sjælenet,
man kan ikke forvente at lave en side også tror at folk de bare emner helt af sig selv ... man er nødtil også gå ind, og være en del mere på selv ... hvis man kun er på en til to gange om ugen eller måneden så det da klart det hele går i stå ... synes selv det måske er en smule øv at starte et emne, også person der med i emnet først svarer om en uge til to og næste gang han svarer er det måske længer tid ... og det ikke fordi jeg ikke emner ... fordi det gør jeg men har lige et lille privat emne med en person herinde så... men prøv at fuldende jeres emner i stedet for at bruge flere måneder på at aftale plot, lave et hurtigt plot eller bare spil ... kom lidt mere på .. så tror jeg det begynder at blive sjovt for folk at emne igen .
Tilbage til toppen Go down
Elena
Admin
Admin
Elena


Antal indlæg : 56
Geografisk sted : Byen self xD
Job/hobbies : At være leder er sgu hårdt xD
Humor : Won't you come out, We could paint the town red. Kill a little time, we can sleep when your dead

COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: COME ON PEOPLE!!!!    COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Jan 2013 - 14:47

Jeg melder mig hvis en vampyrleder går an xD
Tilbage til toppen Go down
Frederic

Frederic


Antal indlæg : 6
Geografisk sted : Ofte på arbejdet, Brooklyn, New York
Job/hobbies : Chef for FBI's afdeling i Brooklyn

COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: COME ON PEOPLE!!!!    COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Jan 2013 - 18:17

Haha! Elle din bums! Jeg ville jo ikke kunne skade dig :3
Tilbage til toppen Go down
Elena
Admin
Admin
Elena


Antal indlæg : 56
Geografisk sted : Byen self xD
Job/hobbies : At være leder er sgu hårdt xD
Humor : Won't you come out, We could paint the town red. Kill a little time, we can sleep when your dead

COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: COME ON PEOPLE!!!!    COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitimeTors 7 Feb 2013 - 16:15

Det er fordi jeg er så elskværdig ;) Men du kunne da være meget sjovt! xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: COME ON PEOPLE!!!!    COME ON PEOPLE!!!!  - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
COME ON PEOPLE!!!!
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dæmonernes By :: Information :: Nyheder (Bruger)-
Gå til: